Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 25 octombrie 2020

De dragul lumii

 Bucată cu bucată mă adun
Dintr-un morman de părți mici mutilate
Și-ncep tăcută să mă recompun,
Să le refac, chiar dac-au fost tăiate.

Să le unesc la loc în vechiul tot,
Imaginea să mi-o redau trucată,
Să nu se vadă că sunt doar un ciot,
De vorbe aruncate dărâmată.

De ce mă străduiesc, oare, să asamblez
Doar trupul găunit de vreme oarbă?
A, știu, căci sufletul nu pot să-l modelez,
Din el, tot ce-i în jur, continuă să soarbă.

Și ce contează ce trăiri ascund,
Atâta timp cât simpla-nfățișare
E ca la carte. Doar așa pătrund
În lumea asta fără de valoare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...