Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

luni, 17 octombrie 2022

Timpuri


Mi-s palmele de doruri încleștate 
Într-un noian de frig și suferință
Puternică povară în credință 
Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate.

Sudori de timpuri răscolesc regrete
Printre ferestre-nchise ale inimii uscate
Prin care bat tăcute vânturi spulberate
Idei ale vieții ce se vrea concrete.

Pe fruntea rece-mi curg șuvoiele de lacrimi
Căci ochii mi-au secat de-atâta-ncrâncenare
Și-n loc de zâmbet pe buze-apar cu-nfrigurare
Cuvinte care mor în al trecutului vechi patimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...