Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 17 august 2021

Încă o cupă


De câte ori n-am ridicat spre soare
Eu ochii mei și-am început să plâng...
Dar lacrimile mele sunt doar boare,
Sclipiri de apă ce molcom se frâng.

Și șoapte-am răstignit în așternut de seară,
Ascunse în pridvorul buzelor călâi
Fără să ia contur și să răsară,
Ucise de-a durerii greu călcâi.

Am adunat mocnind tăcerea-n vene
Și-am înghițit amarul meu pahar,
Până la fund, sperând că de-l voi cerne,
Când voi deschide ochii, eu voi renaște iar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...