Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

sâmbătă, 24 octombrie 2020

Sărutul tău

Sărutul tău pe fruntea-mi amorțită
A înghețat în alba dimineață,
Statuie am rămas, de vreme împietrită,
Fără de suflu, pierdută-n rece ceață.

Suav și dulce, omițând cuvinte,
S-a-ntipărit adânc în pielea mea amară,
Născând cu el în suflet oculte simțăminte,
Bătăi fără de ritm, senzație primară.

Sărutul tău tăcut, ascuns într-o ochiadă
A răvășit o clipă de viață impregnată
Cu mici zvâcniri de cuget ce deznoadă
Inima mea de timp cu lacăte legată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...