Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

luni, 2 noiembrie 2020

Cântec surd

Inima tristă-mi cântă pe-o chitară
În versurile-ți tandre-mi bate iară 
Dar n-o auzi , singură-s încă-n seară
Și te aștept tăcută, într-un colț de gară.

Într-o valiză veche-am așezat în grabă
Bucăți de amintiri smulse cu o silabă
Într-un amurg de iarnă mult prea snoabă, 
Să ți le-așez în vorbe drept podoabă.

Doar sunetul de tren mă face clară
În întunericul din noaptea mea polară.
Îți cânt refrenul vechi himera-ți să dispară,
Și mai aștept un ceas pe un peron de gară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...