Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 27 decembrie 2020

Poveste

Când cerul mi s-o-ntuneca de-atâta rouă
Și-n lacrime de ploaie-o picura,
Nu-mi desena pe crengi pictură nouă,
Căci apa peste ea s-o strecura.

Acoperă-mi doar pleoapele-amândouă 
Cu mici bucăți de crin înmugurit
Să-i simt mirosul fin când încă plouă
Pe trupu-mi greu de timp îmbătrânit.

Să mă adie-n valuri vântul de pe seară 
Și-n zori să-mi bată raze de culori
Pe haina mea răcită de la ceară
Tu să-mi aduni cunună de la flori.

Mai roagă codrul păsări să nu zboară,
Ci-n cântul lor, în gând, să mă adormi,
Frumoasă eu, ca tânără fecioară,
Tu dintr-o bestie, în prinț să te transformi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...