Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 18 octombrie 2020

Agonie

Ești visul meu frumos și trista-mi nebunie,

Tumultul meu tăcut în noaptea ce învie

Ascunsa mea  putință de-a mai trăi o zi

Purtată pe cărări ce nu puteam zări.


Ești viciul unei toamne stinghere din trecut,

Împodobită-n poame de dor necunoscut.

Un dulce vânt ce bate în sufletu-mi hoinar

Pustiu de vâlvătaie, sătul de gust amar.


Ești ca dorința cruntă ce nu s-a-ndeplinit,

Pitită într-un duh de viață obidit,

Intensă mult prea tare s-o mai pot stăpâni,

Otravă muritoare ce nu va-mbătrâni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...