Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 18 octombrie 2020

Dans

Eu tot dansez prin picurii de ploaie

Ce îmi sărută trupu-nșelător,

Mințindu-mă că-s foc în timp ce sunt văpaie,

Mă-nalț să zbor când tot mai jos cobor.


Și tot dansând cu aripi noi de înger

Mă-nvârt în jur părând nepăsător,

Dar înăuntru eu îs numai fulger,

Un suflet sec atât de schimbător.


În dansul meu eu strâng eternitatea

Și o transform în mii de piese mici,

Din stele încă-mi scriu realitatea,

Făcându-mă în om din aștri cosmici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...