Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 18 octombrie 2020

Bipolar

 

Oare tu știi că sufletul îmi plânge?

Și că în ochi o lacrimă se frânge

Să n-o zărești, tăcută, cum ea curge

Și-n inima pierdută cum se scurge.


Ori tu nu vezi decât privirea scrutătoare

Și fața-mi, porțelan de vise muritoare?

De ai citi, adânc, în ființa-mi temătoare

Poate ai învăța cât sunt de schimbătoare.


Cu zâmbetul eu îmi fardez iar chipul

De parc-aș fi doar eu cu infinitul,

Stingheră mă afund în anotimpul

Durerii de a-mi ști finitul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...