Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 20 octombrie 2020

Eu sunt femeie

Eu sunt femeia ideală,
Atâta eleganță vărs în jur,
Încât și lumea plânge pală
Nepricepând al meu sperjur.

Ce mult vă mulțumiți doar cu privirea
Să îmi cuprindeți trupul muritor,
Uitând să îmi cunoașteți firea,
Vă amăgiți de-n iad eu vă cobor.

Asimilând doar goluri netezite
Mai mult imaginând decât având,
Cădeți în vise tandre putrezite,
O seacă existență voi gravând.

Eu nu mă vând pe chipuri zâmbitoare
Și nici pe vorbe spuse trecător,
Eu sunt femeie, în a mea pudoare,
Nu va intra nicicând un alt picior.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...