Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 20 octombrie 2020

Pictor mincinos


Mă faci frumoasă numai din priviri
Deși eu negru mi-s amestecat cu gri,
Acoperi cu culoare unde găsești striviri,
Remodelând tăcut ce eu aș ponegri. 

Sunt stearpă și amară, cu ochii incolori,
Dar cu pensula-ți caldă în suflet mă transformi,
Omori printr-o mișcare a feței vagi palori 
Și finisezi tablou-mi, mințind că nu-s diformi.

Eu nu mi-s eu, în mine-i doar mormântul,
Tu însă reînvii din întuneric pulsul 
Și mă arunci în viață, tot mângâind veșmântul
Pe care l-ai creat, împrospătându-mi râsul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...