Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

joi, 29 octombrie 2020

Natural

Eu curg, mă scurg printre petale,
Îmi vând fiorii în amurg,
Sunete triste de fetale 
Trăiri în vers de dramaturg.

Fără de sens, întortocheate,
Iubirile îmi mor în vânt,
Le-aș ține-n piept, așa uscate,
Dar mă înțeap-a lor cuvânt.

Mă stăpânesc neînsemnate
Frânturi de-amor nemuritor.
Prea mă afund în depărtate
Gândiri de cuget visător.

Eu curg, mă scurg în miez de noapte,
Sunt trandafir înșelător.
Uscat de vreme și de fapte,
Arunc petale-ntâmplător.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...