Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 17 noiembrie 2020

Cântec surd

Și cânt... doar cânt... dintr-o veche vioară,
Îi mângâi lin arcușul pe corzi pierdute-n seară,
Iar sunetul albastru spre cer tăcut se-nalță
Ca trilul unei păsări ce-a fost cândva măreață.

Cu luna-mpreunată ca într-o serenadă
Dezmierd apusul tandru plecat în promenadă 
Și-i pun în versuri dorul ce inima îngheață,
Măcar să-i simt fiorul, de nu mă mai răsfață.

Doar note mute ies din mine și vibrează
Unindu-se cu noaptea prezentul îmi pătează.
Dar eu tot cânt și lunii vioara-i descifrează 
Un suflet trist ce, jalnic, abia vociferează.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...