Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 1 noiembrie 2020

Drum infernal

Cărarea mă duce departe,
Sfârșitul nu i l-am aflat,
Mă las purtată eu prin noapte.
Ce trepte mai am de urcat?

Copacii încă mă domină
Și luna trupul mi-a udat.
În palida-i lumină plină
Abia zăresc unde-ai călcat.

Te caut prin păduri deșarte,
Printre hățișuri eu mă rup,
Ai dispărut parcă în moarte
Și nu-ți găsesc fragedul trup.

Sunt o fantasmă printre șoapte,
Alerg năucă-n absolut.
Oprește-te în miazănoapte
O clipă chipul să-ți sărut.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...