Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 1 noiembrie 2020

Ultimul act

Nimic n-a fost din întâmplare,
Nici te iubesc, nici rămas bun!
Poveste scrisă în uitare,
Jucată într-un act nebun.

Am fost duet cântat în noapte
A cărui versuri i s-au stins,
Mimate doar cu triste șoapte
Într-un decor ce ne-a învins.

Noi lun-am fost când răsăritul
Sinistru el ne-a asistat
Și tragicul lui coloritul
În zori tăcut ne-a destrămat.

Nimic n-am fost din împletirea
A doi copii ce și-au cedat
Eternului candid iubirea
Și-n lumi străine au plecat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...