Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

joi, 12 noiembrie 2020

Geniu pierdut


Mă pierd, mă zbat, mă schingiuesc,
Cuvintele din minte mă doboară,
Cu fulgere de sensuri mă-ncolțesc
Și cu tăcere sumbră mă-nconjoară.

În lanțuri reci și grele mă-ntețesc
Sunt sclavă în furia lor murdară
Și în vâltoare neagră m-amețesc,
Ciudata lor strânsoare-i ca o sfoară.

Cuvinte fără formă doar rostesc,
Iar conștiința mea acum vulgară
E posedată parcă de demon grotesc,
Creația macabră mă-mpresoară.

Apusă în delir nebună clocotesc
Iar mă dezbrac de mine-n foi de ceară
Și vers cu vers pe pagini împletesc
M-am desfăcut, devin iar clară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...