Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

miercuri, 11 noiembrie 2020

Iz de toamnă

Astăzi, tu mie îmi miroși a toamnă,
A dragoste amestecată cu delir.
Iar urma buzei tale mă îndeamnă 
Să mă desfăt din vinu-ți cu ghimbir.

Îți cad pe umeri pletele din frunze
Și-n ochi lucesc migdale brumării.
Suflet pierdut, tu te transformi în muze
Ascunse-n versuri vagi de poezii.

Nu-mi ești nici cald, nici rece ca de iarnă,
Bizar amestec de simțiri din ploi,
Îmi ești ca o statuie ruginită-n toamnă,
Rămasă-ntr-o pădure cu copacii goi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...