Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 15 noiembrie 2020

Imagine

Mi-s mâinile legate cu păcate
Și sufletul în spini îmi este prins,
Dureri ascunse ce au fost cărate
De-un chip frivol cu ruj aprins.

Mi-s ochii desenați în ape 
De lacrimi picurate sub un fard
De-un mat intens să nu îmi sape
Obrajii reci ce încă-mi ard.

Mi-i inima lăcașul mut de șoapte 
Ce creioneaz-un zâmbet imprecis
Pe buzele-mi crăpate de necoapte
Simțiri ce-n suflet mi s-au sinucis.

Mi-s toată numai fețe dejucate,
Fardată în culori de nedescris,
Imagini înăuntru fabricate 
Să placă unui ochi mereu închis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...