Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 1 noiembrie 2020

Până la sfârșit

Tăcută am rămas în umbră
Ca o statuie de granit,
Nici noaptea cu mantia-i sumbră
Nu-mi mișcă trupul împietrit.

Văd silueta-ți ce inundă
Un orizont ce s-a-nnegrit,
Iar pasul tău grăbit scufundă
O lume-n care am trăit.

Se scurg din noi într-o secundă
Simțiri ce tainic am clădit,
Le-ai ruinat cu o profundă
Durere-n care m-ai izbit.

Acum sunt doar o muribundă,
Simt moartea-n pieptu-mi covârșit,
Trăiesc iubirea-mi furibundă
Ca un blestem pân' la sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...