Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

luni, 14 decembrie 2020

Încastrare

În vene-mi curge seva-ți dulce-amăruie,
Se-mpleticește-n sânge, otravă albăstruie,
Tăia-o-aș cu lamele, căci trupul mi-i prea plin,
E scrijelit-adânc în pielea-mi de vinil.

Din carne mi-aș descoase al tău chip luminos 
Ce-n umbre mă întoarce c-un zâmbet capricios,
Doar trupul să-mi rămână în urmă, de curat,
Căci sufletul trântit-ai în dulcele-ți păcat.

Reacție firească, mi-i corpul suspendat 
În timp cu mii de ace de tine mi-i legat.
Rămân doar atârnată, cu chipu-mi diluat,
C-o pată de cerneală ce-adânc ai tatuat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...