Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Apocalipsă personală

Pierdută în înnoptarea pământească
Mă sting cu un minut mai mult ca ieri,
Legată de un trup gata să râncezească,
Absent trăind a clipei trecute mlădieri.

Apusul se preface în poarta mea lumească
Gonindu-mi sufletul spre zări de nicăieri
Pe care calc blajin, vremea să îmi zdrobească 
Fărâma ce-am rămas, cu ale sale adieri.

O ultimă suflare încearcă să hrănească 
Al meu trup muribund cu ale vieții mângâieri,
Premeditând în taină secunda nebunească
Când voi ceda tăcută la a morții îmbieri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...