Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

miercuri, 27 ianuarie 2021

Transcendental

Azi... ziua în care eu am renăscut,
Ștergându-mă de ieri și ucigând pe mâine,
Sunt un crâmpei nemodelat din lut
În mâini tremurătoare de zeități străine.

Ieri... ziua în care am zburat din eu
Lăsându-mi trupul pe pământ să zacă
Plâns în tăcere de a lumii Dumnezeu 
Într-o comemorare de sentimente seacă.

Mâine... ziua în care duhul se va opri
Din fugă lui nebună spre veșnicia stearpă
Îmbrățișând eternul fără a ponegri
Trupul lumesc ce doarme la margine de groapă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...