Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

miercuri, 20 ianuarie 2021

Destăinuire

Mă plec valurilor să le-ascult tăcerea
Dar cântul lor stingher mai mult mă doare
De parc-ar vrea să-mi ia mie puterea
Și s-o prefacă-n spumă curgătoare.

Îmi cert în fața lor pe mintea bolnavă
Căci prea gândește-aiurea, în caldul asfințit.
Eu nu îi cer să-mi urle în grava ei octavă,
Vreau doar să-și țină glasul de gânduri încolțit.

Nici cerului nu-i pasă de-a mea îngândurare
Își poartă fără jenă suavul lui azur,
Lăsându-mă pe mine să trec neschimbătoare,
Cu mintea mea bolnavă și gândul meu obscur.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...