Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

vineri, 11 iunie 2021

Icoană sfântă

O, mamă, tu, icoană sfântă,
Sălaș trupesc uitat de moarte,
În tine, îngerii mă cântă,
Rupându-mă dintr-a ta parte.

Din trup cu trup eternitate
Zidești dospind sufletu-mi blând,
Doar carnea mâinii tale poate
Să plămădeasc-un om crescând.

O, mamă, tu, icoană rară
Pierdută-n vremi în asfințit,
Doar vocea-ți caldă de ocară
Visez să o aud șoptit.

Și ochii-mpresurați de grele
Poveri ce-ai dus în spate, mut,
Aș vrea să-i văd printre zăbrele
De timp trecut ce am pierdut.

Și mă închin pe înserate 
La ceruri ce nu contenesc 
S-arate-n nori, mijind în noapte
Icoana sfântă ce iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...