Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 27 octombrie 2020

Ca mai-nainte


Mai ține-mă în brațe un minut,
Așa cum mă luai tu, câteodată,
Când timpul nostru nu era prea scurt
Și nu părea că va muri vreodată.

Mai joacă-te în părul meu bălai
Cu mâna-ți rece adormindu-mi visul,
Când cu mișcări suave alungai
Prezentul și-l înlocuia-i cu paradisul.

Măcar un strop mai dă-mi din ce-a fost ieri, 
Să uit că azi sunt eu, dar fără de tine,
Când nu mai este noi pe nicăieri,
Sunt doar frânturi din mine și suspine.

Mai șterge-mă o dată de trecut
Cum o făceai de fiecare dată,
Ridică-mă din umbra-ți unde am căzut,
În vocea ta tăcută cufundată.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...