Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 3 noiembrie 2020

Fii tu


Fii tu iubirea mea străină,
Sunet stingher de mandolină,
Ce nu mă cântă, mă alină,
Când luna mea nu mai e plină.

Fii tu abisul dintre ape,
Pământ uitat ce mă încape
Când cerul vrea doar să mă crape,
În mici bucăți să mă îngroape.

Fii tu o rază de lumină
Ce al meu demon îl domină,
Freamăt banal ce trup înclină
În ploaia de dureri haină.

Fii tu ce n-am găsit în spații
Lăsate goale de mulți alții.
Doar fii oprire-n separații, 
Realul meu în imitații.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...