Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 6 decembrie 2020

Bun rămas

În mintea-mi vocea-ți imprimată
E tăietură de cuțit.
Ea nu alină, blestemată,
Răsun-a scâncet ascuțit.

Idei în cap mi le dezleagă,
Din pagini, tot ce a fost scris,
Șterge fără să înțeleagă
Că eu prin tine m-am descris.

Strident rămâne doar ecoul 
Al glasului ce mi s-a stins.
Păstrez în mine doar tempoul
Cuvântului ce m-a învins.

Rostit pe fugă, fără vlagă,
De-ajuns a fost că m-a prelins.
În urma-i mintea-mi e o plagă
Cusută sec c-un "plec" distins.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...