Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

sâmbătă, 5 decembrie 2020

Psihologie inversă

Tu doar mă ții în palme, așa ușor zdrobești.
Împarți fărâme fade, imagini diavolești.
Eu cer doar îndurare, fugar tu mă privești
Și într-o încleștare, din zâmbet mă lovești.

Mă-nalți pe piedestale, satisfăcut izbești.
Priviri doar infernale, pretinzi că mă iubești.
Atingeri aruncate, tu doar mă-mbolnăvești.
Rămân bucăți sfărâmate, că trupu-mi istovești.

Mă-mbeți din vorbe goale, cu ele m-otrăvești.
Posezi pe săturate, cum vrei mă potrivești.
Eu zac fără suflare, pe mine tu pășești.
Chiar dacă îs pe moarte, prin mine tu trăiești.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...