Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 22 decembrie 2020



     Așa începe povestea mea de.... poet?.... deși a văzut lumina după ce a apărut cel de al doilea volum de versuri "Bucăți din mine", prezentul volum reprezintă renașterea iubirii mele uitate, cândva prin luna aprilie a acestui an. Am decis ca poeziile să nu poarte niciun nume deoarece, la momentul în care am luat din nou în mână caietul și stiloul, ele nu reprezentau nimic mai mult decât simple gânduri.... neținând cont de cerințele stricte ale genului literar în care par că se încadrează.
      Gânduri în stare pură, în forma în care au luat naștere în suflet.... asta înseamnă acest volum pentru mine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...