Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

marți, 22 decembrie 2020

Verdict

Dezbracă-mă de tine, pentru a mia oară,
Dar lasă-mi doar veșmântul buzelor pustii
Ce mă-mbrăcau timide-n ore ce zburară
Într-un apus de iarnă, ascuns de pirostrii.

Prin baldachine albe, ce-n nopți ne-nfășurară,
Postirăm de l-atingeri și vise de copii
Fără să înțelegem că-n timp se spulberară,
Jucat-am viața noastră parcă-n fototipii.

Dezbracă-mă de tine, golește-mă doar iară
Și șterge-ți de pe mine neutrele-ți fobii,
Căci ele pe noi tainic mereu ne viciară
De-am devenit acum sărace neghiobii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...