Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

duminică, 14 martie 2021

Călătorie în timp

Renasc din umbre, triste valuri,
Ce -acoperă un trup strivit,
Împodobind carnea cu lauri
Zorii mei noi au răsărit.

Împrăștii cerului lumină,
Dumnezeiesc dar îngeresc
Pierdută în lacrimă senină
Mă scurg din norul pitoresc.

Pământul rece îmbrac cu pace
Îi dau splendoare de la flori,
În ele sufletul îmi zace,
Îl deghizez cu vii culori.

Nu sunt vreo pasăre străbună
Și nici nu am un corp ceresc,
Sunt doar un tunet ce răsună 
Cu glasul plânsului lumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...