Contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

luni, 9 noiembrie 2020

Eliberarea provizorie

Și poate că acum te las să pleci,
Dar nu te șterg, în mine ești pe veci.
Când tu în fugă ai să te îneci,
De unde ai plecat, pe-acolo ai să treci.
O oră de vei vrea ca să petreci
Doar tu cu mine, numai să încerci,
Amarul din privire tu să îmi diseci,
Eu te aștept aici, în locuri intrinseci.
Da, poate că în mine sunt bucăți mai seci
Și poate, undeva, ascund fărâme reci,
Dar rănile uscate tu doar mi le vindeci
Pe cicatrici adânci tăcut când te apleci.
Deci, du-te-acum oriunde-ai vrea să pleci
Căci eu rămân aici, să te aștept pe veci.
Blestem eu ți-s pe umeri, cu mine te apleci,
Dar tu-mi ești vindecare, durerile îmi spinteci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că îți împarți gândurile cu mine...

Ne hrănim sufletul prin cuvinte...

Timpuri

Mi-s palmele de doruri încleștate  Într-un noian de frig și suferință Puternică povară în credință  Îmi sunt de-amaruri vechi îmbălsămate. S...